Integruotas dailės ir etikos projektas „Kalėdinės interpretacijos“

Baigiantis seniesiems metams, dailės mokytoja Vilija Diedonienė ir etikos mokytoja Loreta Jankūnienė nutarė pakviesti 5-6 klasių mokinius pažaisti interpretacijas.

Interpretacija – tai asmeniškas ir kūrybiškas meninio kūrinio išaiškinimas ir perteikimas. Studijuodami kūrinį mokiniai sąmoningai ar nesąmoningai modeliuoja jį pagal savo paties idėjas, žinias ir skonį, atkurdami matytą kūrinio turinį, atsižvelgia į autoriaus kūrinio sukūrimo kontekstą, bet naudoja individualią meninę nuojautą bei individualias technines galimybes.

Mokiniams buvo pasiūlyta interpretuoti gimnazijos kalėdinio interjero puošimo tema. Piešdami jiems patikusį personažą, jie interpretavo jį, perteikdami savo emocinę būseną, naudojo jiems suprantamus kontekstus bei skirtingas atlikimo technikas.

Mokinių darbus patalpinome elektroninėje knygelėje, kad ir kiti mūsų gimnazijos bendruomenės nariai galėtų pasidžiaugti puikiomis interpretacijomis.

https://www.storyjumper.com/book/read/95763566